جمعه، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتخابات و علم تخریبات سیاسی

برای انتخاب شدن باید تبلیغ کرد. از آنجایی که خیلی از ما ایرانی‌ها، دارای سجایای اخلاقی بالا هستیم و «خود تبلیغی» را نوعی ریا می‌دانیم، بنابراین می‌رویم سراغ تخریب رقیب که گناهش از ریا کمتر است! تخریب یکی از ارکان اساسی رقابت سالم! انتخابات است. کاندیداهایی که به اخلاقیات از نوع «خودتبلیغی» بر مبنای ریا بودن معتقد هستند، باید یک گروه به نام گروه تخریب را راه اندازی کنند. از آنجائی که بحث در مورد گروه تخریب کار کار‌شناسی را می‌طلبد و از آن جائی که ما مخربیم بنا به ادعا خیلی از مدیران نوشته‌های ما یعنی من و فرهاد باغشمال مخرب است) لذا با توجه به تجربه، گروه تخریب را تشریح می‌کنیم.

 تعریف و هدف گروه تخریب: در علم تخریبات سیاسی، گروه تخریب به گروهی اتلاق می‌شود که در آستانه انتخابات تشکیل می‌شود و با ایجاد شایعه، پدر رقیب را در می‌آورد و او را تا حد مرگ مستأصل می‌کند و همچنین از کاندیدا شدن، مثل سگ پشیمان!

 اعضای گروه تخریب: در هر گروه تخریب تعدادی از افراد زبده در زمینه‌های مختلف باید حضور داشته باشند و تخصص ویژه در‌‌ همان زمینه داشته باشند. در هر گروه می‌توان علاوه بر افراد مذکور ذیل بر حسب ضرورت، افراد دیگری را هم جذب کرد.

شرح متخصصین مورد نیاز: یک نفر متخصص در امور خاله زنک بازی برای تخریب حیثیتی رقیب یک نفرمتخصص در امور شایعه سازی برای ایجاد انواع شایعه اقتصادی، اجتماعی و اختلاس از بانک و رفاقت با بابک زنجانی و… یک نفر متخصص اس‌ام اس و تلگرام برای ارسال فلّه‌ای شایعات و ایجاد کانال، یک گروه مونتاژکار قوی برای گذاشتن سر سیبَل جان به جای خواهر رقیب و یا جا دادن رقیب به جای رئیس جمهور سابق در بغل مادر مرحوم مغفور خلد آشیان چاوز، مقلد صدا برای تقلید صدای رقیب که با اوباما مذاکره کرده است. بدل کار برای خلق صحنه‌های مهیج (و روم به دیوار) مستهجن. کار‌شناس مسائل سیاسی غیراکادمیک( این فرد نباید از علوم سیاسی به صورت علمی اگاهی داشته باشد،چون آن وقت ممکن است خودش گرفتار پولتیک رقیب شود) یک فرد متخصص در امور چسباندن به قضایای فتنه و آبدارچی، به مقدار لازم.

سوابق کاری گروه تخریب:

هر یک از افراد گروه باید دارای سابقه کاری معتبر و تائید شده در مراحل محله‌ای مانند: تخریب دختر همسایه برای افراد خواستگار و اداری. مانند تخریب مدیر دل سوز با شایعه رابطه منشی با مدیر؛ استانی، مانند سابقه تخریب کاندیدای مجلس یا شورای شهر و البته کشوری مانند تخریب کاندیداهای ریاست جمهوری باشند. حداقل ارائه تخریب در دو مورد حد انتظار استاندارد پایه می‌باشد.

نمونه‌های از تخریب موثر که در دوره‌های قبل: روی شایعات باید دقیق کار کرد. و دست بر روی چیزهای گذاشت که مردم عوام و متعصب جامعه که شایعه پذیر‌تر هستند را تحریک کرد. به نمونه‌های از این نوع تخریب شخصیتی توجه فرماید.

نمونه یک: هیچ می‌دانید این کاندیدا زمانی که متولد شد. در هشت نقطه از جهان حوادث غیر مترقبه رخ داد؛ هم زمان کسوف در کانادا و خسوف در استرالیا، سیل در صحرای نوادا، سونامی در کویر لوت، زلزله در عربستان، فعال شدن آتش نشان در دشت مغان و… حالا اگر کسی هم اعتراض کند که این پدیده‌ها امکان وجودش در این محل‌ها محال است. تخریبچی باید جواب بدهد که همین، از شومی این کاندیدا است. اگر به این رای بدهید از آسمان قورباغه خواهد بارید.

نمونه دوم: زمانی که ایشان در نیویورک بودند، دستور حمله به عراق صادر شده است. اگر ایشان می‌دانستند باید جلویش را می‌گرفتند. اگر نمی‌دانستند در دو قدمی ایشان در پنتاگون چه اتفاقی می‌افتد پس کفایت لازم را ندارد!

نمونه سوم: ایشان سه بار تجدید فراش کرده‌اند و اصلا نماز خواندن را بلد نیستند. در جمع هم که نماز می‌خوانند مشاوران از طریق هندزفری موبایل به ایشان می‌رسانند.

نمونه پنجم: مادر زادی روی بازوی ایشان یک خال است شبیه ستاره داودی ژنتیکی جاسوس اسرائیل است.

نتیجه کاندیدایی که گروه تخریب نداشته باشد، احتمال پیروزی آن‌ها دو به صد است. پس لازم است برای درخواست یک گروه تخریبی موثر، به کانال ماغازا تخریب و یا به سایت ماغازا تخریب دات کام مراجعه کنید.

درباره سیدرضا علوی

سیدرضا علوی

همچنین ببینید

گداپرور نباشیم!

چون ادعای تبریز شهر بدون گدا در گوش آفاق پیچیده است به خاطر همین روی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Watch Dragon ball super